6. sestanek dijaške skupnosti je potekal v torek, 13. 3. 2018, v učilnici U 21R na Roški. Sestanek je vodila mentorica dijaške skupnosti profesorica Barbara Sluga.

Sestanka so se udeležili predstavniki naslednjih razredov: 1. B, 1. C, 1. F, 1. G, 2. A, 2. B, 2. C, 2. D, 2. F, 3. A, 3. B, 3. C, 3. F, 4. A in 4. G.

Dnevni red:

1. SŠOF-njada

2. Puloverji

3. Poročilo seje Sveta šole

4. Razno

1.       SŠOF -njada

Predvideni datum za izpeljavo dogodka je četrtek, 19. april 2018 (v kolikor bo slabo vreme, bomo rezervni datum določili naknadno), s pričetkom ob 18. uri. Dogodek bo potekal na dvorišču Križank.  Postavili bi šolsko razstavo, na kateri bodo izdelki dijakov, ki bi jih bili pripravljeni oddati oziroma razstaviti. Razstava bo postavljena v risalnici R1. Predsedniki razredov so tisti, ki morajo vse dijake v razredu o tem obvestiti. Prijave se zbirajo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Po razstavi bi se začel koncert z vsaj tremi glasbenimi skupinami, solisti in DJ-em. Ponovno pozivamo vse predsednike razredov, da povprašajo o glasbenikih na šoli ali izven nje, ki bi bili pripravljeni nastopiti. Rok za prijavo skupin, solistov in tudi DJ-ev je 27. marec 2018. Tudi ti se prijavijo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. V prijavi morajo biti navedeni naslednji podatki: ime in priimek, razred (če posameznik /skupina obiskuje SŠOF), kaj (ime skupine, kaj igrajo/poje/vrti ). V program bi morda uvrstili še nekakšno tekmo talentov. Za grafično podobo dogodka je zadolžen 3. A -razred. Pogovarjali smo se tudi, ali bo dogodek zaprtega tipa – samo za dijake naše šole ali tudi za zunanje. Razpravljali smo o tem, da bi bili dve vrsti kart – prva samo za enega dijaka (naše šole), druga pa VIP – dijak, ki jo bo imel, bo lahko pripeljal še dva zunanja dijaka. Za karte bodo na voljo prostovoljni prispevki. Delili jih bodo predstavniki v vsakem razredu, vsak izmed njih bo imel določeno število kart.

2.       Puloverji

Puloverji s kapuco naj bi prispeli naslednji teden – za pomerjanje. Predstavnik razreda bo  v tajništvu prevzel škatlo s puloverji, kjer bodo seznami razredov. Predstavnik vzame seznam, razred pomeri velikosti, vse pa se zapiše na seznam – ime in priimek ter velikost puloverja. Predstavniki razredov bodo odgovorni za te sezname, dijaki naj se zavedajo, da kasnejših naročil ne bo in da bodo pp položnici plačali naročeno. To naj dijaki opravijo med razrednimi urami, če je le mogoče. V ponedeljek, torek in sredo bo škatla s puloverji v Križankah, v četrtek zjutraj in petek do 13.00 pa na Roški.  Seznam je potrebno vrniti v škatlo, pri čemer naj bodo na to pozorni tudi razredniki. Okvirna cena za pulover je 15 evrov – obstaja možnost prevzema večjega števila puloverjev na dijaka, kar mora biti razvidno (zapisano) na seznamu. Vsi seznami morajo biti v škatli najkasneje do petka, 6. 4. 2018.

3.       Poročilo s seje Sveta zavoda

Poročilo Sveta šole je bilo podano s strani predstavnic dijakov v Svetu zavoda. Izpostavljen problem na seji je bil reševanje problema uporabe prepovedanih substanc, predlagano je bilo, da bi dijaki pripravili anketo o tej tematiki. Dijaška skupnost se je strinjala, da anketa ni potrebna, saj ne bi prikazala realne slike in nima uporabne vrednosti. Dijaki so predlagali, da se reševanje problema prestavi na razredno raven, na razredne ure. Profesorica Barbara Sluga bo govorila s šolsko svetovalno službo, da bi morda le-ta pripravila nekakšno predstavitev, da bi razrednikom olajšala delo. Večji poudarek teh vsebin bi imeli v 1. in 2. letnikih.

4.       Razno

Dijakinja iz 3. F je predlagala, da bi imel bivši dijak naše šole predavanje o zaposlitvi po šolanju, iskanju delodajalcev, spoznavanju novih ljudi v določeni stroki  idr. V naslednjih dneh bo poslal ponudbo profesorici Barbari Slugi. Le-ta je opozorila na dejstvo,  da se dijaki sami odločimo za določeno predavanje, kljub temu da je na začetku zanimanje veliko, se na koncu izkaže, da temu ni tako. Podobno se dogaja z obiskovanjem interesnih dejavnosti. Veliko število dijakov neko predavanje/dejavnosti iz različnih razlogov ne obišče, saj niso obvezne oziroma so delno obvezne, kljub izraženemu velikem zanimanju na začetku. Takšne aktivnosti  potem težje uspejo, čeprav so organizirane prav za nas, dijake. To se je izkazalo kot velik problem in Dijaška skupnost želi opozoriti na to vse dijake. Dijakinja 3. A je dala pobudo za predavanja o strpnosti v Miniteatru.

Ljubljana, 14.3.2018

Zapisnik zapisali: Eva Povirk, predsednica DS SŠOF, in Barbara Sluga, mentorica DS SŠOF

Na tej spletni strani uporabljamo lastne analitične piškotke za zbiranje statističnih podatkov z namenom optimizacije uporabniške izkušnje na spletnem mestu. Vse zbrane podatke popolno anonimiziramo. Če obiščete naše spletno mesto in so nastavitve vašega spletnega brskalnika takšne, da dovoljujejo sprejemanje piškotkov, to razumemo kot vašo privolitev, da smemo uporabljati lastne analitične piškotke za zbiranje anonimiziranih podatkov.

V primeru, da želite izvedeti več o piškotkih na naši strani in kako jih lahko izbrišete, kliknite tukaj.

  Sprejmem piškotke na tej spletni strani.
Info